-me2day Update of 2ne1-

Wednesday, November 3, 2010

ㅋㅋㅋㅋ 거대 햄스터다~~~ ㅋㅋㅋㅋ*^^*

ㅋㅋㅋㅋ It’s an enormous hamster~~~ ㅋㅋㅋㅋ*^^*
source: bom’s me2day





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

으흑흑..투애니원 티비못봣어요!! 우리 지금 일본에 있단말에요!!ㅠㅠ 지금 리허설 가는중..내일 공연을위하여!! 구나저나 퉤니원 티비 재밋엇어요??? 궁금햐죽겟네!!그거 인터넷으로 볼슈잇어요? 아오 궁금해궁금해!!!ㅠㅠ 오늘 강심장두 하는데!!! 궁금해궁금해!!!ㅠㅠ

*sniff*.. Didn’t watch 2NE1 TV!! We’re at the Japanese terminal now!!ㅠㅠ On our way to rehearsal.. For our performance tomorrow!! So, is 2NE1 TV good tonight??? *Won’t die*!! Can I see it online? Ah, anxious!!!ㅠㅠ Tonight is ‘Strong Heart’!!! Anxious!!!ㅠㅠ

source: dara’s me2day

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------




[ME2DAY] 2ne1 rides in a RollerCoaster

ORIGINAL: 울 랙잭이들 위해서 귀요미사진 한장 투척~!^.^ 투애니원 티비 한장면이에요! 기대되죠?!?ㅋ 이번주도 귀엽고 재밋는 장면들이 넘 많다구요!!! 밍끼 죽어도 못탄다는거 우리가 납치해가서 태운거에요 근데 표정은 리다랑 봄이가 더 무서워하는듯???ㅋㅋㅋ 아이고 배야~!!!


TRANSLATION:

*A picture for sad BlackJacks>*~!^.^
One scene from 2NE1 TV! Are you excited?!?ㅋ Silent cut from what will be more cute scenes this week!!! *About Minji, CL and Bom being scared of something.*??? Aigo~!!!

Source: Dara’s Me2dayCredits & Translated by: AA-CHAN


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------



오늘 투애니원 티비에서는???ㅋ 디즈니랜드에서 게임을 하는 멤바들!!! 과연 승자는 누규~~~!!! 맞춰보세요 ㅋㅋ 한명이 대박 잘해서 세번연속 일등했어요!ㅋㅋㅋ 글구 아파 뮤직비디오.. 잘봤어요?^.^ 아이고오~ 부끄럽다 ㅋㅋ 산그리드…ㅠㅠ 오늘봐바요!ㅋㅋ


Today in 2ne1tv??? ke The members played games in Disneyland! !! Who is the winner~~~!!! Please guess ke ke One did so well that she had first place three consecutive times! ke ke ke And the It Hurts music video.. did you watch it well?^.^ Aigoo~ I’m embarrassed ke ke San-greed(?)…ㅠㅠ Please watch it today! ke ke
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

bom me2day

우리 지굼 일본인데 뮤비 다봤어요~~ㅋㅋㅋ이건 내사진~~~!!! 보여주려고 찍어놨지롱~~*^^*

translate: We're in Japan right now and saw the entire MV~~ Kekeke, this is my picture~~~!!! I took it so I could show you~~*^^*

0 comments:

Post a Comment